Ελαστικά
Ζάντες
Αναρτήσεις
Εξατμίσεις
Αυτοκίνητα
Service
Νέα
Oδική Βοήθεια
Επικοινωνία
Sitemap

1.5 λίτρα  4WD 5MT
1.5 λίτρα  4WD 4ΑT
4 Κύλινδρος 1495 cc
Μέγιστη απόδοση:
105 hp (77 kw) 6000 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή:
140 Nm / 4400 σ.α.λ.
SRS Air Bags
Πρόσθετη σιγουριά σε περίπτωση ατυχήματος.
Εκτός από τους αερόσακους οδηγού συνοδηγού, προσφέρονται αερόσακοι οροφής τύπου κουρτίνας εμπρός και πίσω και πλαϊνοί αερόσακοι για την προστασία οδηγού συνοδηγού. Σε περίπτωση ισχυρής πλάγιας σύγκρουσης , οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας αναπτύσσονται από τις εμπρόσθιες κολώνες και τμήματα της οροφής προστατεύοντας τα κεφάλια. Οι πλευρικοί αερόσακοι προσφέρουν επίσης προστασία σε περίπτωση πλάγιας σύγκρουσης. Επίσης υπάρχει διακόπτης για απενεργοποίηση του αερόσακου συνοδηγού.Σε συνθήκες πραγματικής πλευρικής σύγκρουσης ανοίγουν μόνο οι πλευρικοί αερόσακοι.

Ενα προειδοποιητικό λαμπάκι με βομβητή προειδοποιεί τον οδηγό και  τον συνοδηγό ότι δεν έχουν δέσει σωστά τις ζώνες τους.
Οι ζώνες τριών σημείων στα εμπρόσθια καθίσματα έχουν προεντατήρες και σύστημα ελεγχόμενης συγκράτησης.

Το πίσω κάθισμα του Terios προσφέρεται με ISO-FIX δεσίματα του παιδικού καθίσματος. Ασφαλίστε το παιδικό κάθισμα ISO-FIX  - συμβατό με Britax Romer 'Duo plus'- στα σημεία στήριξης. Ακόμα και το μικρότερο μέλος της οικογένειας επιβαίνει στο αυτοκίνητο με ασφάλεια και άνεση. «Διεθνής Οργανισμός  Τυποποίησης.»

Πλευρικές Μπάρες Ασφαλείας
Immobiliser
Προστατεύει από κλοπές.
Το Terios είναι εφοδιασμένο με σύστημα Immobilizer για αποτροπή των κλοπών. Εαν κάποιος αποπειραθεί να βάλει μπρός τον κινητήρα χρησιμοποιώντας κάποιο κλειδί εκτός από το καταχωρημένο σωστό κλειδί, ο εσωτερικός υπολογιστής διακόπτει την ανάφλεξη και το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και το όχημα ακινητοποιείται.
Εξελιγμένος νέος κλωβός ασφαλείας

Για την προστασία των επιβαινόντων σε περίπτωση ατυχήματος, η καμπίνα των επιβατών κατασκευάστηκε με εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα και ζώνες σταδιακής παραμόρφωσης μπροστά και πίσω οι οποίες απορροφούν τη σύγκρουση. O σχεδιασμός του  Terios για περισσότερη ασφάλεια στις συγκρούσεις, προχωράει ακόμα πιο μπροστά, με δομή που διοχετεύει την ενέργεια  η οποία εκλύεται στις συγκρούσεις, μέσω του πλαισίου του αμαξώματος.  Έχουν διεξαχθεί επανειλημμένες δοκιμές συγκρούσεων με αυτοκίνητα διαφορετικού μεγέθους και βάρους ώστε ο σχεδιασμός    να προσφέρει μέγιστη προστασία στους επιβαίνοντες  και στα δύο οχήματα. Ο σχεδιασμός αυτός με τη συμβατή δομή* διπλής ασφάλειας έχει υιοθετηθεί στο Terios.
Σε σύγκρουση μεταξύ οχημάτων διαφορετικού μεγέθους αυτή η φιλοσοφία στοχεύει στη βελτίωση της ασφάλειας στο ελαφρύτερο όχημα, μειώνοντας τη δυνατότητα του βαρύτερου οχήματος να προξενήσει ζημιά στο ελαφρύτερο, ελαχιστοποιώντας έτσι τις ζημιές και στα δύο οχήματα.

 





Άνετο για την Πόλη και Δυνατό για Αντοχή Εκτός Δρόμου
Νέος δυναμικός κινητήρας 1.5 DVVT προηγμένης τεχνολογίας που εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόλαυση στην οδήγηση


Το TERIOS σας πάει παντού! Στο βουνό, στην άγρια φύση ή στο κέντρο της πόλης.
Η μεγάλη του ευελιξία ενισχύεται από ένα πανίσχυρο κινητήρα, την άνετη ανάρτηση, το πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, το μεγάλο χώρο αποσκευών , όλα συσκευασμένα σ ένα αμάξωμα compact με στύλ!
Απολαμβάνετε επιδόσεις που εξασφαλίζουν όμορφες στιγμές όπου κι άν οδηγείτε.
Με εύκολία στην οδήγηση , με χαρακτηριστικά και λειτουργίες που κάνουν όλες τις διαδρομές απόλυτα ευχάριστες.
Οδηγείστε το TERIOS παντού, μέσα στη πόλη ή στην εξοχή. To τόσο ευέλικτο compact 4x4 σας πηγαίνει παντού και με στύλ!
Εξερευνήστε τις ομορφιές της ελληνικής φύσης με το νέο TERIOS 4Χ4 , υψηλής τεχνολογίας.


 

Μόνιμη Τετρακίνηση 4WD και Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης (LSD - Μπλοκέ Διαφορικό)
Προσφέρει σταθερότητα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες

Σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει για  την αντιμετώπιση εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών  οδήγησης  εκτός δρόμου (off-road.)
Εξοπλισμένο με μόνιμο σύστημα τετρακίνησης και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού το Τerios προσφέρει απολαυστική οδήγηση σε δύσκολους και ανώμαλους δρόμους, γρήγορη επιτάχυνση από το σημείο εκκίνησης και εξαιρετική σταθερότητα σε υψηλές στροφές. Το ελεύθερο κεντρικό διαφορικό εμποδίζει  την εμφάνιση του φαινόμενου φρεναρίσματος σφικτής γωνίας. Σε παχιά λάσπη ή σε βαθειά χαραγμένο δρόμο , απλώς αγγίστε το μπουτόν για να ενεργοποιήσετε το κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Αυτό κατανέμει αυστηρά ισομερή μετάδοση (κάρο)* στους εμπρόσθιους  και τους οπίσθιους τροχούς, προσφέροντας στο όχημα μεγαλύτερη έλξη. Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης - LSD (Limited Slip Differential) -  στους πίσω τροχούς προσφέρεται προαιρετικά στα μοντέλα 4Χ4 ** Εάν ένας  οπίσθιος τροχός  χάσει την πρόσφυση, το σύστημα αποδίδει περισσότερη ισχύ στον άλλο οπίσθιο τροχό.
*Μια  περίπτωση στην οποία  η διαφορά στις εναλλασσόμενες ταχύτητες μεταξύ των εμπρόσθιων και οπίσθιων τροχών προκαλεί πρόβλημα φρεναρίσματος (κάρο)
** Το μπλοκέ διαφορικό (LSD) δεν προσφέρεται σε μοντέλα εξοπλισμένα με το προαιρετικά προσφερόμενο σύστημα ελέγχου σταθερότητας του οχήματος  (VSC - Vehicle Stability Control)

monimi tetrakinisi

Πώς λειτουργεί το κλείδωμα κεντρικού διαφορικού με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης ;

΄Ενα μπουτόν στο ταμπλώ ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί το κλείδωμα κεντρικού διαφορικού.

Διακόπτης κλειδώματος κεντρικού διαφορικού.

Για συνηθισμένη οδήγηση που περιλαμβάνει ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες.
το κεντρικό διαφορικό κατανέμει εξ ίσου ισχύ στους εμπρόσθιους; και οπίσθιους τροχούς.

Για να βγει  από παχιά λάσπη κ.λ.π.
Το κεντρικό διαφορικό κλειδώνει  κατανέμοντας ισομερώς την ισχύ μεταξύ των εμπρόσθιων  και  οπίσθιων τροχών.

Το VSC  (Vehicle stability control) συνδυάζεται με  την λειτουργία  του ABS (Anti-Block braking system ) το οποίο εμποδίζει το μπλοκάρισμα των τροχών σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού,  το TRC (Traction control - σύστημα αντιολίσθησης) το οποίο εμποδίζει τους κινητήριους τροχούς να γλιστρούν κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης και  στη πορεία,  και εμποδίζει την πλευρική ολίσθηση  στις στροφές. Βοηθάει στο κράτημα του αυτοκινήτου όταν το τιμόνι στραφεί  απότομα ή όταν το όχημα μπαίνει σε στροφή  σε ολισθηρό οδόστρωμα.

vsc

Το VSC προσφέρεται προαιρετικά στις εκδόσεις   4WD με ανάρτηση υψηλών επιδόσεων. Στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο το VSC περιλαμβάνει και τον μηχανισμό DAC (Downhill Assist Control)και HAC (Hill start Assist Control).
Οι λειτουργίες  VSC , DAC  και HAC δεν αποδίδουν όταν τα λάστιχα έχουν ξεπεράσει τα όρια απόδοσης τους.

DAC
Το Downhill Assist Control βοηθάει το όχημα να ξεπεράσει προβλήματα σε καθόδους από βουνά ή σε παγωμένους- καλυμμένους από χιόνι δρόμους. ΄Οταν ενεργοποιείτε το  DAC, βελτιώνεται η σταθερότητα του αυτοκινήτου σε  καθόδους βρεγμένων ορεινών δρόμων  σε καθόδους, διατηρώντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου σταθερή  5 km/h .

dac

HAC
Το Hill start Assist Control διευκολύνει την εκκίνηση μετά από στάθμευση σε απότομη άνοδο δρόμου.  Αφήνοντας το πεντάλ του φρένου το σύστημα συγκρατεί το όχημα για δύο δευτερόλεπτα , προσφέροντας χρόνο για να πατήσει ο οδηγός γκάζι, εμποδίζοντας το όχημα να οπισθοδρομήσει.

ABS (Anti-skid Braking System) με EBD (Electronic Brake-force distribution)

#
 

Το σύστημα με δισκόφρενα διαμέτρου 287mm, εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση φρεναρίσματος.
Το EBD (Electronic Brake force Distribution) και το  ABS (Anti-lock Braking System) με το brake assist κατανέμουν άριστα την δύναμη πέδησης και στους τέσσερεις τροχούς ξεχωριστά, ανάλογα με το φορτίο που έχει ο κάθε ένας τροχός.

Ασφαλές, Σίγουρο Φρενάρισμα

Οταν γλιστρήσουν οι εμπρόσθιοι τροχοί το VSC ενεργοποιείται και η πορεία διατηρείται σταθερή.                       
Οταν γλιστρήσουν οι οπίσθιοι τροχοί το VSC ενεργοποιείται  και η πορεία διατηρείται σταθερή.
Κλίση οχήματος χωρίς DAC μη ικανοποιητική επιβράδυνση κινητήρα.
Πατώντας το πεντάλ φρένου  μπορεί   οι τροχοί να μπλοκάρουν.

Η ταχύτητα του οχήματος αυξάνει
Με DAC
Εμπλέκοντας το DAC ενεργοποιείται  ο έλεγχος πέδησης
Η  ταχύτητα του οχήματος διατηρείται σταθερή, το όχημα κατεβαίνει  σιγά - σιγά απόλυτα ελεγχόμενο.

HAC (Hill  start Assist Control)
Χωρίς HAC το όχημα οπισθοδρομεί   
Με HAC ενεργοποιούνται τα φρένα για να εμποδίσουν την οπισθοδρόμηση
Ελέγχεται η πέδηση και το όχημα προχωράει στην ανωφέρεια  

Προσφέρονται και αεριζόμενα δισκόφρενα.

Πρόσθετη Ασφάλεια

Το Terios είναι εξοπλισμένο με πρωτοποριακά χαρακτηριστικά, ασφαλείας που προφυλάσσουν τους επιβάτες από δευτερογενείς συγκρούσεις. Οι ηλεκτρικές κλειδαριές απασφαλίζουν αυτόματα και ανοίγουν οι πόρτες για ασφαλή έξοδο ή εύκολη πρόσβαση για παροχή πρώτων βοηθειών. Το σύστημα απασφάλισης είναι συνδεδεμένο με το φλάς το οποίο ανάβει και προειδοποιεί τους επερχόμενους οδηγούς, γίνεται δε προληπτικά άμεση διακοπή καυσίμου, μειώνοντας τυχόν κινδύνους από φωτιά.

Διακοπή καυσίμου σε περίπτωση σύγκρουσης
Το σύστημα διακόπτει τη παροχή καυσίμου περιορίζοντας τον κίνδυνο φωτιάς σε περίπτωση σύγκρουσης.

Άνετη Ανάρτηση σε όλους τους Δρόμους

Το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο και η ρύθμιση στις ζώνες ασφαλείας άνω -κάτω εξυπηρετεί όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως διαστάσεων. Με όλες αυτές τις ρυθμίσεις ο οδηγός ανεξάρτητα από τη σωματική του διάσταση μπορεί να βρει τη σωστή θέση οδήγησης. Μικρός κύκλος στροφής για εύκολες μανούβρες. Με το μικρό κύκλο στροφής το Τerios διατρέχει τους στενούς δρόμους της πόλης με ευκολία και διεισδύει σε στενούς χώρους στάθμευσης.

Νέα εξελιγμένη ανάρτηση που ενισχύει την άνετη οδήγηση

Η νεο- εξελιχθείσα ανάρτηση προσφέρει στο νέο Terios εξαιρετική σταθερότητα ακόμα και όταν ο δρόμος είναι τραχύς. Η ανάρτηση τελειοποιήθηκε μέσω επανειλημμένων δοκιμών σε διαφορετικές οδικές συνθήκες, με αποτέλεσμα την εξέλιξη του συστήματος ανάρτησης για να εξασφαλίζει άνεση και σταθερότητα στο ταξίδι. Υπάρχει επίσης και ανάρτηση υψηλής απόδοσης με αντιστρεπτική ράβδο (235/60R16)

#

Οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζουν στο Terios μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης. Ετσι μειώνονται οι πιθανότητες ζημιάς στους προφυλακτήρες όταν υπάρχουν υψηλά εμπόδια όπως μεγάλες πέτρες ή ανεβαίνετε πετρώδη λόφο. Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 200 mm ,στα πλέον εξέχοντα σημεία

Ρυθμιστής Προβολέων

 

Το Terios είναι εξοπλισμένο με ρυθμιστή προβολέων για να εξασφαλίζει καλύτερη ορατότητα ακόμα και το βράδυ. Ο ρυθμιστής επιτρέπει τη ρύθμιση των προβολέων σε 10 διαβαθμίσεις ανάλογα με το φορτίο που το αυτοκίμητο μεταφέρει, έτσι ώστε οι προβολείς να φωτίζουν στο σωστό ύψος.

Μοντέρνο σπορ εσωτερικό  υψηλής εργονομίας - Ενα όχημα που θα αγαπήσετε!

 
 

Συμπαγές ταμπλώ οργάνων με καθαρό, ευκρινές σχεδιασμό που αποκαλύπτει ένα δυνατό όχημα 4Χ4 παντός εδάφους.

Τριπλός μετρητής
Τιμόνι πολυουρεθάνης με γνήσιο δέρμα (προαιρετικά)
Ηχοσύστημα με επένδυση χρωμίου, 
aircondition.
Οθόνη με πολλαπλές ενδείξεις (Ηigh grade)
Η οθόνη παρουσιάζει τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να απολαμβάνετε κάθε δραστηριότητα στην εξοχή.
1.Ρολόϊ
2.Μέση κατανάλωση καυσίμου
3.Τρέχουσα κατανάλωση καυσίμου
4.Μέγιστη δυνατή κλίμακα ταχυτήτων στο ταξίδι
5. Εξωτερική θερμοκρασία
6. Υψόμετρο
Εσωτερικό χερούλι

 
 

Κοιτώντας το TERIOS  εξωτερικά, δεν μπορείτε να φαντασθείτε  πόσο ευρύχωρη είναι η καμπίνα επιβατών  ,τον πλούσιο εξοπλισμό και τις ευκολίες  που κάνουν την οδήγηση  άνετη  και διασκεδαστική. Το κάθισμα του οδηγού είναι ευρύχωρο και προσφέρει μέγιστη ορατότητα . Είναι εξοπλισμένο με μηχανισμούς που ελαχιστοποιούν την κούραση  και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να  προσφέρει μεγαλύτερη άνεση .

Τεράστιοι χώροι μεταξύ των εμπρόσθιων καθισμάτων.
Απόσταση 700 mm μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και συνοδηγού  που αποδεικνύει τη μεγάλη άνεση χώρου για δύο ενήλικες στα μπροστινά καθίσματα.

Φαρδύ μετατρόχιο που εξασφαλίζει σταθερότητα.
Με τους τέσσερεις τροχούς τοποθετημένους στις τέσσερεις γωνίες του αμαξώματος, το Terios  έχει φαρδύ μετατρόχιο, το οποίο εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο ισορροπημένη εμφάνιση και ταυτόχρονα  εξαιρετική σταθερότητα .

Καλύτερη ορατότητα με υψηλότερο οπτικό πεδίο .
Το κάθισμα του οδηγού  απέχει από το έδαφος 740 mm ανυψώνοντας το βλέμμα του οδηγού σε  υψηλό επίπεδο  που κάνει  την οδήγηση ευκολώτερη.
Η ορατότητα  και προς τα εμπρός, είναι εξαιρετική χάρις  στη μεγάλη κάθετη οπτική γωνία 36.7ο Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει τη πιο άνετη θέση έχοντας  πάντοτε απόλυτη ορατότητα του περιβάλλοντος.